En känsla som jag får leva med!

Efter de här 19 dygnen på Lillsved så har ajg kommit hem igen.
Säkert med en litenliten annan personlighet. Inget ni kanske märker, men något jag själv kan reagera på. Som en kille av konfirmanderna sa: Under den här tiden har jag hunnit lära känna mig själv. Och Lillsved har hjälpt mig att hittat en pusselbit som tillhörde mig. Nu är det bara jag som måste sätta den på plats. Så fint sagt tycker jag. Och så sant! Det är små saker som jag tror har förändrat mig. För det första tror jag att jag har blivit mdigare och att mitt självförtroede har blivit bättre under de här veckorna. Att åka själv till ett konfirmationsläger i 3 veckor, det är starkt! och det kan jag säga själv.

Att nu förstå att jag har kommit hem och att 3 underbara veckor är slut i mitt liv. Ja det gör ont, riktigt jävla ont i hjärtat gör det.
Har aldrig haft den här känslan förut. Och det är inget jag föredrar.
Men, imorgon ska jag få träffa alla igen. För den sista gången!

Det som har avrit bäst med Lillsved har varit utan tvekan alla kompisarna. Konfirmander som Ledare!
Men även Godnattkramarna, Kvällsaktiviteterna, Firitiiden, Kiosken, Golfen, Båten, Undervisnigen, Sammanhållningen, Tävligarna, Priserna, Nätterna, Busen, Bajsmackorna, Kärleken, Känslan, Nattmackorna, Sångerna, Lekarna, Rasterna, ja ALLT har varit bra. ALLT har varit bra på något sätt. Jag kan hitta något possitivt i alla saker jag har gjort på de här 19 dygnen.





TACK alla ni som har gjort de här veckorna till de bästa i mitt liv!
TACK för att ni finns, för att ni stödjer mig och är er själva!

pussar och kärlek Mimmi

Kommentarer
Postat av: Elinor

btw , såg en väldigt söt kille på ditt konfa-album på facebook. Brunette lockigt hår , allt jag har att säga är att du är skyldig mig att para ihop oss för att du dissade mig på min sista riklektion :P

2009-07-18 @ 22:52:23
URL: http://santippa.blogg.se/
Postat av: Elinor

sv: Jaja whatever. Om det inte funkar , så vet du ju vart jag finns. Bara skoja !

2009-07-19 @ 12:13:49
URL: http://santippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0