GUDMOR

Den bästa överraskningen igår var helt klart när min morbror fick ordet och ställde frågan:
Vi undrar om du och Isak vill bli dopfaddrar till Theo?

Dopfadder är samma sak som GUDMOR!

För mig är det något jätte stor och jag blev jätte glad !
Det känns verkligen som att Gunnar och Thex litar på mig och Isak.

Så vad ska man nu göra som Gudmor?

Jag tycker att huvudsaken är att vi alltid kommer finnas där för honom!


aja, nu är jag 14 år, gudmor, åt en 9 månaders bebis :)






<3


den försts bilden är itne så snäll på Theo, men kolla så söta han är på andra bilden :)
MITT, MITT, MITT, MITT, MITT
GUDBARN
:)

Kommentarer
Postat av: Elinor

japp mimmi om föräldrarna dör får du vårnande av barnet.Stackars barn , skoja bara. Du blir en bra gudmor. Jag är tuff gudsyster , ingen aning om vad fan det betyder. Menmen , typ mentor i livet. Tragiskt nog avskyr jag typ unge. HAHAHAHA!

2009-07-20 @ 21:35:59
URL: http://santippa.blogg.se/
Postat av: Thea

Åh. Sötaste lilla pojken.

Jag tog ju massor av fina kort på er i söndags, lägg upp dom! :)



Hur känns det i munnen?

Puss, min blomma!

2009-07-21 @ 14:51:42
URL: http://helanohalvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0