IKEA

Snart ska jag oh mamma åka in till IKEA för att handla lite smått till mitt rum här ute.

Jag har glömt att berätta för er att vi nu har flyttat till landet.
Imorgon kommer flyttgubbarna, på Torsdag kommer städteamet och på Fredag ger vi över nycklarna!
Så, vi har redan flyttat ut hit, här kommer vi bo till typ den 4 Oktober!
Den 4 Oktober flyttar vi in på Blekingegatan!
Längtar

Så tillbaka till första meningen i det här inlägget.
Mamma tycker jag måste få mitt rum här ute yttligare lite mysigare nu när vi ska bo här ute. Så därför ska vi åka dit idag :)
Tror ni att det kommer vara kaos, par som bråkar, barn som skriker och hysteriska mammor? Ush!

Men, jag gillar IKEA ändå, har alltid varit ett IKEA fan.! :)

Så jag längtar tills vi kommer dit :)

http://www.csripraktiken.se/wp-content/uploads/ikea_14341886.jpg


kärlek!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vi måste ses snart, saknar dig !

2009-07-22 @ 23:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0