Landet + Madde :)

Klockan 09:17 väcker jag Madde av att det är något "djur", som jag hör.
Har lite lätt panik och berättar vad jag hört.
Vi blir tysta och ljudet återkommer kort, som -klipperi,klapperi,klapp-"! om ni nu förstod.
Jag tycker det låter som en mus, i fönstret.... lite små panik!
Jag kollar i fönstret, inget där.
Vi bestämmer att vi ska "sova", och se om den rör sig igen.
Efter typ 5 tysta sekunder hör vi ljudet igen.
-PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPPPPA!!!!!!!, skriker jag-
mamma kommer in.
Hon berättar att det är antagligen möss som springer i väggarna. Det är tydligen vanligt på gamla hus...
Fyfan, tänk om den hittar något hål i väggen och den springer in i mitt rum. jag gillar verkligen inte möss!


Ikväll ska vi sätta in musfällor till natten.
Tänk om den smälls?
Så ropar jag på pappa! haha.....



Kramar Mimmi och Madde

Kommentarer
Postat av: Elinor

sv: absolut ingen aning , är inte direkt sugen på att åka så jag har tagit så mycket avstånd från den här semestern som möjligt.

2009-07-23 @ 11:04:32
URL: http://santippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0