Min dag...

Idag har jag..
varit allmänt tråkig
suttit vid datorn
läst
läst
läst
solat
solat
solat
läst + solat
haft min egostund!
umgåtts lite med våra gäster, och då måste jag stryka under lite... pinsamt, men de är släkt och jag är tonåring.!

Vet ni vad som ska bli skönt?
Jag åker ner till Mölle på Måndag och stannar där till torsdag morgon!
Jag ska bara njuta och umgås emd våra underbara vänner! :)
Hoppas att jag blir lite piggare och gladare tills dess !

Och, nästan det bästa av allt...
Vi ska ha en liten återträff på torsdag, från konfan!
Åhh jag längtar redan!
<3


så här har jag gått runt idag, insvept i en filt :) mys!


Kärlek från er mimmi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0